Wednesday, February 16, 2011

Dapatkah Aku Gelaran Juara Itu Semula?

Assalamualaikum

Hari ini, 16/2/2011
Aku pergi sukan petang tadi...
agak penat... tapi best!
Aku dapat wakil umah sukan dan berlawan di peringkat sekolah....
harap2 dapat balik gelaran juara lontar peluru...
last aku dapat time aku darjah 6..
ting.1 ,,, aku langsung x mencuba nasib... 
tapi pada tahun ini!!! Ting.2!!! Aku ingin mengejar semula gelaran itu!!!!
¬balik sekolah time¬
Balik sekolah pun aku jalan kaki gak... jarak antara rumah ngan sekolah aku ade la kot dalam 5KM..
 tapi sekarang ni dah biasa jalan kaki balik umah...
so... x dek la rasa penat sangat.. kekekekekke.
Dalam perjalanan... tgh best dok teguk air 100plus...
hampir tersembur semua air yang aku minum!
bangkai ular besar gedabob dok depan aku! 
eyh!!!! geli doe! bangkai hancur,busuk!!
then....
aku dah separuh perjalanan...
ade pakcik ni naik motor nak tumpangkan aku...
walaupun pakcik tu berkepiah... simpan janggut..
tapi aku tolak..
bukannya aku tolak sbb aku buruk sangka kat pakcik tu...
tapi...
kalau aku tolak... keselamatan aku lebih terjamin!
lebih baik penat dari gadai keselamatan!
Pada pukul 6.50...
aku selamat sampai rumah....
.hahahahha! kalau tiap2 minggu dok jalan kaki cam ney boleh kurus x?lolz!
(gambar hiasan)

0 Orang Bijak Telah Komen:

Post a Comment